Sipariş, Üyelik
  • Telefonla Sipariş Verebilir miyim?

    Call Center Güncellenmesi Nedeniyle Geçici Bir Süre Telefonla Sipariş Alımı Durdurulumuştur.


  • Siparişimin Durumunu Nasıl Öğrenebilirim?

    Sitemize üye girişi yaparak hesabım bölümünden siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz. Dilerseniz 08502251993 nolu çağrı merkezimizi arayarak 1i tuşlayarak öğrenebilirsiniz veya fatosabla.com.tr Whatsapp Destek Bölümünden iletişime geçebilirsiniz.

  • Siparişimde Değişiklik Yapabilir miyim?

    Siparişiniz henüz kargoya verilmemişse (sipariş durumu “kargoya verildi” değilse) değişiklik yapabiliriz. Bunun için iletişim sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • Siparişlerimi Birleştirebilir Miyim?

    Siparişiniz henüz hazırlanmamışsa (sipariş durumu “kargo hazır” değilse) ve aynı ödeme yöntemlerine sahipse tek pakette birleştirip kargoya teslim edebiliriz.

  • Üyelik Ücretli Mi?

    Hayır. Sitemize üyelik ücretsizdir ve kolayca üye olabilirsiniz.

  • Nasıl Üye Olurum?

    Nasıl Üye Olurum?

    Sitemize masaüstü bilgisayarınızda üst kısımda bulunan  “üye ol” bölümüne tıklayarak üye olabilirsiniz. Ayrıca facebook hesabınız varsa yine üye ol bölümünde ki "facebook ile üye ol" butonuna tıklayarak hızlıca üye olabilirsiniz.

    Eğer mobilden giriş yapıyorsanız sol üst köşedeki menü butonuna basarak “üye ol” bölümüne tıklayarak üye olabilirsiniz. Ayrıca facebook hesabınız varsa yine üye ol bölümünde ki "facebook ile üye ol" butonuna tıklayarak hızlıca üye olabilirsiniz.

  • Üye Olmadan Sipariş Verebilir miyim?

    Evet. Satın almak istediğiniz ürünü sepete attıktan ve satın al düğmesine bastıktan sonra “üye olmadan devam et” seçeneğini göreceksiniz. Adınız Soyadınız Telefon Mail Bilgilerinizi girerek devam ediniz. Siparişinize ait bilgileri bu e-posta adresi üzerinden size ulaştırdığımız için mail adresinizi girmelisiniz.

  • Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım?

    Masaüstü bilgisayarınız ile giriş sağlıyorsanız  sitemizin üst kısmında bulunan "Üye Girişi" bölümünden "Şifremi Unuttum" linkine tıklayarak, üyeliğinizi oluştururken tanımladığınız e-posta adresinize yeni şifre gönderilmesini sağlayabilirsiniz. 

    Cep telefonunuz ile giriş sağlıyorsanız ise sol üst köşede bulunan menü butonu ile sonrasında "Üye Girişi" bölümünden "Şifremi Unuttum" linkine tıklayarak, üyeliğinizi oluştururken tanımladığınız e-posta adresinize yeni şifre gönderilmesini sağlayabilirsiniz. 

  • Üyeliğimi Silmek İstiyorum ?

    Üyeliğinizi silmek için üye olduğunuz mail adresiniz üzerinden musteri.hizmetleri@fatosabla.com.tr mail adresimize "Üyeliğimin Silinmesi Hakkında" konu başlığı ile üyeliğinizin silinmesi için mail atabilirsiniz ve ya sayfamızın iletişim bölümünden bize yazabilirsiniz.

  • Sipariş Durumlarının Anlamı Nedir?

    kapıda ödeme onay bekliyor: Siparişiniz onayı için 08502551993 nolu numaramızdan 10-00  : 18:00 saatleri arasında call center tarafından aranıp onay alınır.

    sipariş hazırlanıyor: Siparişiniz alındı ve ürününüz hazırlanıyor. (özel ürünlerde üretim veya tedarik süreci olabilir üründetay kısmında

    ödeme bekleniyor: Havale ile verdiğiniz siparişin ödemesi henüz tarafımıza gelmediği için ödeme beklenmektedir. ödemeyi gönderdiğinizide sipariş durumu ödeme yapıldı olacaktır.

    ödeme yapıldı: Havale siparişinizin ödemesi gelmiştir ürününüz hazırlandıktan sonra sipariş durumu kargo hazır olacaktır.

    kargo takip bekleniyor: Ürününüz hazırlandı ve Kargo firmasına teslim edildi kargonun takip no paylaşması bekleniyor. Kargonuz Çıkış Şubesinde İşlemde. 

    kargoya verildi / yolda: Kargo takip no sisteme düştü ve kargonuz yola çıktı

    teslim edildi: Sipariş teslim edilmiştir.

    teslim edilemedi: Sipariş herhangi bir sebepten dolayı teslim edilmemiştir.(Kapıdan teslim alınmamıs olabilir, adres yetersiz,..gibi)

    iptal edildi: Sipariş ya kargoya çıkmadan iptal olmuştur ya da iade edilmiştir. 

   
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.